Willen jullie graag een eerlijk beeld van jullie huidige klantbeleving? Wat gaat er goed? Waar lopen klanten tegen aan? Waar zitten de frustratiepunten? Waar wordt je gezien als klant? En waar in het proces voelt het alsof jullie de klant vergeten zijn? Door als 'Mystery Customer' jullie klantreis te doorlopen, krijg je inzichtelijk hoe goed jullie scoren op het gebied van klantbeleving, waar cruciale verbeterpunten liggen en waar op kort en lang termijn winst te behalen valt.
maak een belafspraak
hoe werkt het?
Wat voor soort bedrijf of organisatie je ook hebt; iedere klant doorloopt allerlei processen en ervaringen om klant te worden én klant te blijven. Hoe die processen worden doorlopen, is cruciale informatie die je helpt om de klantbeleving te optimaliseren en te groeien als bedrijf in loyale klanten, meer klanten en betere klanten.
Hier achterkomen kan je deels inzichtelijk krijgen door je klant een stem te geven in je organisatie (VoC) én door je klantreis (Customer Journey) uit te werken. Maar dan alsnog is het soms giswerk. Want klanten zijn zich simpelweg niet bewust van alle processen die ook onbewust meespelen. Of ze zijn allang weer vergeten dat ze ergens gefrustreerd over waren als je er niet op tijd bij bent om het na te vragen. Of ze vertellen je het niet eerlijk. Om welke reden dan ook.
Een Mystery Klant op 'bezoek', waarom kan dat helpen?
Een grote voorsprong
Mystery Customer Rapport
va. 795,-
Exclusief BTW, reiskosten en afhankelijk van de intensiteit / duur van het onderzoek. Dit wordt vooraf besproken en vastgesteld.
maak een belafspraak