Welkom in de wereld van klantbeleving

Duik in de wereld van klantbeleving en mijn visie hierop door middel van mijn recente blogs.

Marketing

Strategie

Categories:

Klantbeleving

Persoonlijk

50% van de klantbeleving gaat over hoe een klant zich voelt. Klanten, of het nou om B2B, B2C of non-profit gaat – zijn namelijk net mensen. 😉 En bij mensen gaat de ratio en de emotie hand in hand. Het een kan niet zonder het ander. En dus wil je als bedrijf of organisatie nadenken […]

lees de blog

SHORTS

SHORT: Een grote misconceptie over B2B

Een grote 𝘮𝘪𝘴𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘱𝘵𝘪𝘦 over B2B? Dat bedrijven 𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐥𝐞 beslissingen maken. Achter elk bedrijf zitten meerdere individuen. En een individu, is net zo goed een mens zoals jij en ik. En mensen beslissen zowel 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐞𝐥 als rationeel. 𝘖𝘰𝘬 𝘻𝘢𝘬𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬. Wanneer je aanneemt dat er alleen rationele keuzes gemaakt worden; kan je wel eens flink misgrijpen op […]

READ THE POST

Persoonlijke groei

SHORT: Welk voorbeeld wil jij zijn voor je medemens, klant en als organisatie?

Onze jongste (3) fietst al een poosje zelfstandig, hij had alleen wat hulp nodig bij het start moment. Hij croste regelmatig rond. De laatste weken had hij zijn fiets alleen totaal niet aangeraakt. Tot gisteren. ‘Mama, ik zag een ander kindje bij de speeltuin fietsen en toen zag ik hoe ze haar voet hield en […]

READ THE POST

SHORTS

SHORT: Goed klantencontact is niet per definitie waar klantbeleving om draait

Betere service is in sommige gevallen namelijk helemaal 𝐠𝐞𝐞𝐧 persoonlijk klanten contact. Weten waar jouw klant behoefte aan heeft en hoe je kan sturen in dit proces, kan je alleen bereiken door tijd te maken om na te denken. Elke moeiteloze stap die de klant in het proces van klant zijn kan zetten, is een […]

READ THE POST

Klantbeleving

Drie manieren om klantonderzoek te doen

Jouw klant is de diesel van jouw bedrijf. Zonder klanten geen omzet. Zonder omzet geen impact. En dus wil je op regelmatige basis in gesprek met je klant. Zodat je weet hoe jouw klant het bedrijf beleeft, waar in de Customer Journey de klantbeleving te verbeteren is én hoe jij stapsgewijs kunt gaan zorgen dat […]

READ THE POST

Ondernemerschap

Te gast bij podcast voor ondernemers: Stadspoort van 4Musketiers en Arise

Samen met Pieter Struik, Jan-Willem de Koning schoof ik recent aan bij host Dennis Grasdijk, die ons voor de podcast Stadspoort interviewde. In aflevering #7 bespreken we het thema: begin. Waarom begin je een bedrijf? Hoe start je een bedrijf? Hoe kan je succesvol zijn met je bedrijf? Wat betekent succesvol zijn met je bedrijf […]

READ THE POST

Podcast

26: Vrucht dragen op je werk door gezonde kaders, met Tineke Wuister

Volgens toegepast psycholoog en stress & burn-out coach Tineke Wuister mogen wij samen zorgen dat Gods Koninkrijk groeit, simpelweg door ons werk met Jezus uit te voeren. Maar wat als we onze baan niet leuk meer vinden, of als we veel stress ervaren, kun je dan nog wel vrucht dragen? Tineke: ‘Als ik kijk naar […]

READ THE POST

Als er iets is waar mijn hart sneller van gaat kloppen, dan zijn dat organisaties en bedrijven die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven en mij als klant daarmee echt zien. Integriteit wordt ook bij bedrijven steeds belangrijker. Zeg je het een en doe je het ander? Klanten prikken daar steeds sneller doorheen. 

In de afgelopen 11 jaar als ondernemer heb ik diverse kwaliteiten mogen ontwikkelen, waardoor ik inmiddels een brede kijk heb op het gebied van klantbeleving en marketing. Daarnaast is leiderschap een persoonlijke passie van mij, wat je in zekere mate zal kunnen proeven in de manier waarop ik graag samenwerk met mijn klanten. 

ondek meer