Persoonlijke groei

SHORT: Welk voorbeeld wil jij zijn voor je medemens, klant en als organisatie?

Aangenaam!

Vanuit mijn passie voor klantbeleving, neem ik je graag mee in een wereld waar groeiende resultaten en de klant voorop blijven zetten samen gaan.

Bekijk de gratis masterclass

bekijk direct

Strategie bepaald je koers

TOp categories

Klantbeleving is nauw verbonden met marketing

Een blik achter de schermen

Hoe je écht verschil maakt

Onze jongste (3) fietst al een poosje zelfstandig, hij had alleen wat hulp nodig bij het start moment. Hij croste regelmatig rond. De laatste weken had hij zijn fiets alleen totaal niet aangeraakt.

Tot gisteren. ‘Mama, ik zag een ander kindje bij de speeltuin fietsen en toen zag ik hoe ze haar voet hield en nu weet ik het zelf ook weer. Zullen we fietsen?’

Vol vertrouwen stapte hij gisterenmiddag weer op de fiets en hij fietste zo weg. Zonder hulp bij het opstart moment. Hij had gezien hoe dat andere kindje het deed en wist: ‘zo werkt dat dus!’ Geweldig hoe zoiets ‘normaals’ als ontdekken hoe een ander iets doet, precies het zelfvertrouwen gaf wat hij nodig had.

Dat ons gedrag een ander negatief kan beïnvloeden, dat weten we.

Vandaag wil ik je herinneren aan het mooie effect wat je op een ander kan hebben. Je kan zo maar iemand inspireren om (weer) in beweging te komen. Op welke manier dan ook.

En het mooie? Het was voor dat andere kindje niet iets bijzonders. Het was gewoon iets dat ze dag in, dag uit doet. Ik geloof dat echte inspiratie niet voortkomt uit wat je sporadisch laat zien of de verhalen die je vertelt. Inspiratie die écht blijft hangen zijn gewoontes die iets laten zien van de persoon die je bent.

Welk voorbeeld wil jij zijn?

Als organisatie? Welk gevoel, welke waarden wil je achterlaten bij je klant?
Als mens? Wat wil je dat collega’s of mensen die je tegenkomt in je dagelijks werk bij jou merken? Wat wil je overbrengen?

Je laat altijd iets achter. De vraag is: wat?

PS: wist je dat Sinterklaas en Lente voor een drie jarig kind heel goed samen kunnen gaan? 😉

Geniet van je dag!

——

Shorts zijn korte inspirerende teksten die je aansporen om eens stil te staan: hoe zit dit eigenlijk bij ons?

——

🙋‍♀️ Hi ik ben Elsa!
🍒 Als Klantbeleving Optimalist help ik bedrijven met het optimaliseren van de klantbeleving, met als resultaat loyale klanten, nieuwe klanten, groeiende bedrijfsresultaten én als cerry on the cake: meer voldoening bij je medewerkers.
☎ Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Laten we bellen. https://lnkd.in/eEDYMETz

+ show Comments

- Hide Comments

add a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Als er iets is waar mijn hart sneller van gaat kloppen, dan zijn dat organisaties en bedrijven die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven en mij als klant daarmee echt zien. Integriteit wordt ook bij bedrijven steeds belangrijker. Zeg je het een en doe je het ander? Klanten prikken daar steeds sneller doorheen. 

In de afgelopen 11 jaar als ondernemer heb ik diverse kwaliteiten mogen ontwikkelen, waardoor ik inmiddels een brede kijk heb op het gebied van klantbeleving en marketing. Daarnaast is leiderschap een persoonlijke passie van mij, wat je in zekere mate zal kunnen proeven in de manier waarop ik graag samenwerk met mijn klanten. 

ondek meer

© ElsaSchaddelee 2023. All rights reserved. | Legal

@ElsaSchaddelee

Doelgericht de merk- & klantbeleving en de marketing opzetten of optimaliseren. We werken samen vanuit het hart van de organisatie en continu met de klant voor ogen.

De foto's op deze website zijn gemaakt door Studio Lin Maakt

home

Strategie & advies

uitvoering

over

cases

contact

Elsa Schaddelee

kennismaken