SHORTS

SHORT: Goed klantencontact is niet per definitie waar klantbeleving om draait

Aangenaam!

Vanuit mijn passie voor klantbeleving, neem ik je graag mee in een wereld waar groeiende resultaten en de klant voorop blijven zetten samen gaan.

Bekijk de gratis masterclass

bekijk direct

Strategie bepaald je koers

TOp categories

Klantbeleving is nauw verbonden met marketing

Een blik achter de schermen

Hoe je รฉcht verschil maakt

Betere service is in sommige gevallen namelijk helemaal ๐ ๐ž๐ž๐ง persoonlijk klanten contact.

Weten waar jouw klant behoefte aan heeft en hoe je kan sturen in dit proces, kan je alleen bereiken door tijd te maken om na te denken.

Elke moeiteloze stap die de klant in het proces van klant zijn kan zetten, is een stap waar door iemand over na is gedacht.

– Er is nagedacht over wat een klant moet weten voor hij/zij klant wil worden
– Er is nagedacht over hoe een klant klant kan worden
– Er is nagedacht over het eerste contact na aankoop
– Er is nagedacht over follow-up momenten tijdens het proces. Ook (of JUIST!) als er nog even niets te melden is.
– Er is nagedacht over manieren om betrokken te blijven bij de klant
– Er is nagedacht over uitdagingen waar een klant voor kan komen te staan en hoe je die preventief kunt oplossen
– Er is nagedacht wat redenen kunnen zijn waarom een klant ontevreden is of een product niet gebruikt en hoe je een klant zoveel mogelijk kunt helpen in dat proces. Er is namelijk een bewuste reden geweest dat je klant in eerste instantie ja zei. En dat was niet om vervolgens niets met je aankoop te doen. ๐Ÿ˜‰

Klantbeleving is niet iets ‘extra’s’ of iets ‘als er tijd voor is’. Klantbeleving moet de KERN zijn van hoe je onderneemt. Het fundament. Denk strategisch na over waar je steken laat vallen en hoe je de klant nog beter kunt helpen. Waarom?

Je voorkomt ๐˜€๐—น๐—ฎ๐—ฝ๐—ฒ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ klanten.
Je voorkomt klanten die ๐—ฎ๐—ณ๐—ต๐—ฎ๐—ธ๐—ฒ๐—ป.
Je voorkomt het huidige percentage ๐—ผ๐—ป๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป klanten.

Maar vooral: ๐ฃ๐ž ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ๐ค๐จ๐ฆ๐ญ ๐จ๐ฆ๐ณ๐ž๐ญ๐ฏ๐ž๐ซ๐ฅ๐ข๐ž๐ฌ.

En wat je krijgt?

Betrokken klanten. Ambassadeurs: mensen die klanten bij je brengen. Niet omdat je de ‘goedkoopste’ bent – maar omdat jij als een van de weinige spelers in jouw markt het snapt.

๐—ฆ๐—ธ๐—ถ๐—ฝ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ณ๐—ผ๐—ฐ๐˜‚๐˜€ ๐—ผ๐—ฝ ๐˜€๐—ฎ๐—น๐—ฒ๐˜€.
๐’๐ญ๐š๐ซ๐ญ ๐ฆ๐ž๐ญ ๐Ÿ๐จ๐œ๐ฎ๐ฌ ๐จ๐ฉ ๐๐ž ๐ค๐ฅ๐š๐ง๐ญ.

Je toekomstige bedrijf gaat je er dankbaar voor zijn. ๐Ÿ˜‰

Wil je hier eens verder over praten om te ontdekken welke mogelijkheden ik voor jouw bedrijf zie om de klantbeleving te optimaliseren? Plan vrijblijvend een call in viaย https://lnkd.in/ezYNrBJq

โ€”โ€”

Shorts zijn korte inspirerende teksten die je aansporen om eens stil te staan: hoe zit dit eigenlijk bij ons?

โ€”โ€”

๐Ÿ™‹โ€โ™€๏ธ Hi ik ben Elsa!
๐Ÿ’ Als Klantbeleving Optimalist help ik bedrijven met het optimaliseren van de klantbeleving, met als resultaat loyale klanten, nieuwe klanten, groeiende bedrijfsresultaten รฉn als cerry on the cake: meer voldoening bij je medewerkers.
โ˜Ž Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Laten we bellen.ย https://lnkd.in/eEDYMETz

+ show Comments

- Hide Comments

add a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Als er iets is waar mijn hart sneller van gaat kloppen, dan zijn dat organisaties en bedrijven die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven en mij als klant daarmee echt zien. Integriteit wordt ook bij bedrijven steeds belangrijker. Zeg je het een en doe je het ander? Klanten prikken daar steeds sneller doorheen. 

In de afgelopen 11 jaar als ondernemer heb ik diverse kwaliteiten mogen ontwikkelen, waardoor ik inmiddels een brede kijk heb op het gebied van klantbeleving en marketing. Daarnaast is leiderschap een persoonlijke passie van mij, wat je in zekere mate zal kunnen proeven in de manier waarop ik graag samenwerk met mijn klanten. 

ondek meer

ยฉ ElsaSchaddelee 2023. All rights reserved. | Legal

โ†’

@ElsaSchaddelee

Doelgericht de merk- & klantbeleving en de marketing opzetten of optimaliseren. We werken samen vanuit het hart van de organisatie en continu met de klant voor ogen.

De foto's op deze website zijn gemaakt door Studio Lin Maakt

home

Strategie & advies

uitvoering

over

cases

contact

Elsa Schaddelee

kennismaken