SHORTS

SHORT: Een grote misconceptie over B2B

Aangenaam!

Vanuit mijn passie voor klantbeleving, neem ik je graag mee in een wereld waar groeiende resultaten en de klant voorop blijven zetten samen gaan.

Bekijk de gratis masterclass

bekijk direct

Strategie bepaald je koers

TOp categories

Klantbeleving is nauw verbonden met marketing

Een blik achter de schermen

Hoe je รฉcht verschil maakt

Een grote ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ค๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ค๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ over B2B?

Dat bedrijven ๐ซ๐š๐ญ๐ข๐จ๐ง๐ž๐ฅ๐ž beslissingen maken.

Achter elk bedrijf zitten meerdere individuen.

En een individu, is net zo goed een mens zoals jij en ik.

En mensen beslissen zowel ๐ž๐ฆ๐จ๐ญ๐ข๐จ๐ง๐ž๐ž๐ฅ als rationeel.

๐˜–๐˜ฐ๐˜ฌ ๐˜ป๐˜ข๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ.

Wanneer je aanneemt dat er alleen rationele keuzes gemaakt worden; kan je wel eens flink misgrijpen op groei.

Emoties spelen namelijk onbewust; als fundament รณnder de rationele keuze; altijd mee.

๐˜–๐˜ฐ๐˜ฌ ๐˜ป๐˜ข๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ.

Inzetten op klantbeleving en empathie onderdeel laten zijn van je Customer Experience is cruciaal om je waarde en potentiรซle aankoop te verhogen.

Omarm dat mensen mensen blijven.

๐˜–๐˜ฐ๐˜ฌ ๐˜ข๐˜ญ๐˜ด ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ฎ ๐˜ป๐˜ข๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜จ๐˜ข๐˜ข๐˜ต.

Zorg dat (oprechte) empathie onderdeel van je Klantbeleving Strategie wordt en ontdek wat er gebeurd.

โ€”โ€”

Shorts zijn korte inspirerende teksten die je aansporen om eens stil te staan: hoe zit dit eigenlijk bij ons?

โ€”โ€”

๐Ÿ™‹โ€โ™€๏ธ Hi ik ben Elsa!
๐Ÿ’ Als Klantbeleving Optimalist help ik bedrijven met het optimaliseren van de klantbeleving, met als resultaat loyale klanten, nieuwe klanten, groeiende bedrijfsresultaten รฉn als cerry on the cake: meer voldoening bij je medewerkers.
โ˜Ž Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Laten we bellen. https://lnkd.in/eEDYMETz

Foto:ย Linda Blok

+ show Comments

- Hide Comments

add a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Als er iets is waar mijn hart sneller van gaat kloppen, dan zijn dat organisaties en bedrijven die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven en mij als klant daarmee echt zien. Integriteit wordt ook bij bedrijven steeds belangrijker. Zeg je het een en doe je het ander? Klanten prikken daar steeds sneller doorheen. 

In de afgelopen 11 jaar als ondernemer heb ik diverse kwaliteiten mogen ontwikkelen, waardoor ik inmiddels een brede kijk heb op het gebied van klantbeleving en marketing. Daarnaast is leiderschap een persoonlijke passie van mij, wat je in zekere mate zal kunnen proeven in de manier waarop ik graag samenwerk met mijn klanten. 

ondek meer

ยฉ ElsaSchaddelee 2023. All rights reserved. | Legal

โ†’

@ElsaSchaddelee

Doelgericht de merk- & klantbeleving en de marketing opzetten of optimaliseren. We werken samen vanuit het hart van de organisatie en continu met de klant voor ogen.

De foto's op deze website zijn gemaakt door Studio Lin Maakt

home

Strategie & advies

uitvoering

over

cases

contact

Elsa Schaddelee

kennismaken