vertel meer
We willen onze klant graag echt goed helpen, maar waar begin je? Of hoe verbeter je? Hoe kan je écht verschil maken voor je klanten? Hoe kan je de klant op een nog dieper niveau begrijpen? Klanten zijn emotionele wezens. Of je het nou wilt of niet, maar we zijn allemaal mens. En mensen kopen op basis van emotie. Zolang je dit als bedrijf niet oppakt en verwerkt in de manier waarop je je klantbeleving vormgeeft (zowel voor als na een aankoop), laat je omzet en potentiële loyale klanten liggen. Wat je nodig hebt is een klantgerichte aanpak die onderdeel wordt van jullie cultuur. Daar kan ik bij helpen.
Klantbeleving optimalisatie
Als organisatie zie je de blinde vlekken niet. Door een extern iemand te betrekken in dit proces, betrek je een frisse strategische blik; met kennis van zaken, waardoor je daadwerkelijk vooruit komt.
Elsa expertise is beyond measure en dat geeft enorm veel rust. Je voelt dat je ontwikkelt en dat Elsa je echt verder kan en gaat helpen. De combinatie van haar expertise, kwaliteit van binding met de klant en de enorme dosis humor die erbij komt kijken (want geen enkele sessie is saai), maakt haar een geweldige professional en een onwijs tof persoon om mee te werken.
"Vanaf moment één had ik gelijk door dat Elsa precies weet waar zij het over heeft."
Vanuit de beleving van de klant adviseerde Elsa om niet met brochures, maar met een objectief magazine te werken; waar we onze producten en klanten centraal konden zetten. Het resultaat is absoluut een upgrade voor ons bedrijf te noemen. We krijgen enorm veel enthousiaste reacties van klanten. Elsa haar inbreng was voor ons zeer waardevol!
"Het resultaat is absoluut een upgrade voor ons bedrijf te noemen."
Enkele maanden geleden hebben wij Elsa ingeschakeld voor een belangrijke stap in ons bedrijf. Van een 'gewoon' installatiebedrijf maakten wij de stap naar een installatiebedrijf met een focus op duurzame installaties. Samen met Elsa zijn wij het avontuur aangegaan en hebben we deze mooie switch gemaakt. En wat een voorrecht om dit samen met Elsa te mogen doen!
"Elsa is een echte allrounder met een bak ervaring in diverse vakgebieden. Zó fijn in een complex proces als dit!"
“Elsa heeft de strategie rondom de lancering van een nieuw product voor ons begeleid op gebied van online marketing. Haar adviezen waren secuur en grondig. Dat gaf een aangename sturing in een voor ons nieuw proces. Ze doorzag de vragen achter de vragen, ze was goed voorbereid voor brainstorms en andere meetings en ze denkt groter dan het project waarvoor ze wordt ingevlogen. Daarnaast werkten we met Elsa samen in een prettige en gezellige sfeer. De volgende keer schakelen we haar expertise graag weer opnieuw in."
"Elsa denkt altijd groter dan het project waarvoor ze wordt ingevlogen."
hoe werkt dit?
Benieuwd hoe sterk jullie klantbeleving écht staat? Laat mij jullie klantbeleving als 'Mystery Customer' doorlopen. Als onbekende van jullie bedrijf of organisatie, spiegel ik de klantreis van jullie klanten en presenteer ik een eerlijk rapport met zowel jullie sterke kanten en de gebieden waar werk aan de winkel is.
vertel meer
Tijdens de Klantbeleving Teamdag komen jullie met het hele team samen; om aan het eind van de dag de deur uit te lopen met enthousiasme, onderlinge verbinding en helderheid over de eigen rol in het kader van de klantbeleving. Daarnaast ontstaan er goede ideeën om te verbeteren en innoveren. Zowel binnen teams als op bedrijfsniveau.
plan een call in
Deze teamdag is een mooie manier om klantgericht denken organisatie breed (opnieuw) te activeren en intrigeren en nieuwe kansen in beeld te brengen.
Er zijn drie verschillende teamdagen. Afhankelijk van de vraag en pijnpunten of behoeften, kijk ik met je mee om te ontdekken welke teamdag of dagen het beste past.
Mogelijke teamdagen:
1. Ken je klant - 1 dag
2. Klantgedrag en emoties in kaart (Customer Behavior Mapping) - 1 dag
3. De klantreis van lead naar aftersales in het vizier (Customer Journey Mapping) - 1,5 dag
excl. btw
Inbegrepen:
> Klantbeleving Teamdag van 10.00 - 15.00u
+ Intake call ter voorbereiding (2-3 weken van te voren)
+ Evaluatiegesprek ter afronding (1-2 weken na de klantdag)
stuur een e-mail
vertel meer
Wil je als bedrijf duurzame groei en de hoogste waarde bieden naar je klanten? Met als logisch gevolg, betere klanten, blijvende klanten en meer klanten? Met het Klantbeleving Optimalisatie Traject wordt de klantbeleving strategie uitgedacht, geïmplementeerd en sturen we samen bij tot het fundament als een huis staat. Omdat je klant dit verdient en jullie een sterk fundament voor de toekomst willen bouwen.
plan een call
Kosten: prijs op maat
stuur een e-mail
Past een van de twee opties uitstekend bij jullie behoefte op dit moment? Dan maak ik graag verder kennis met je. Plan een call in op een moment dat jou uitkomt en dan spreken we elkaar snel.
Wanneer we elkaar telefonisch spreken en je gaat akkoord, ontvang je de bevestiging van onze afspraak nog een keer per mail. Na het ondertekenen van de overeenkomst staat onze samenwerking vast.
Direct daaropvolgend plannen we samen de datum voor de Klantbeleving Teamdag of de aftrap van ons traject.
“Elsa heeft de strategie rondom de lancering van een nieuw product voor ons begeleid op gebied van online marketing. Haar adviezen waren secuur en grondig. Dat gaf een aangename sturing in een voor ons nieuw proces. Ze doorzag de vragen achter de vragen, ze was goed voorbereid voor brainstorms en andere meetings en ze denkt groter dan het project waarvoor ze wordt ingevlogen. Daarnaast werkten we met Elsa samen in een prettige en gezellige sfeer. De volgende keer schakelen we haar expertise graag weer opnieuw in."
"Elsa denkt altijd groter dan het project waarvoor ze wordt ingevlogen."
Elsa expertise is beyond measure en dat geeft enorm veel rust. Je voelt dat je ontwikkelt en dat Elsa je echt verder kan en gaat helpen. De combinatie van haar expertise, kwaliteit van binding met de klant en de enorme dosis humor die erbij komt kijken (want geen enkele sessie is saai), maakt haar een geweldige professional en een onwijs tof persoon om mee te werken.
"Vanaf moment één had ik gelijk door dat Elsa precies weet waar zij het over heeft."
Enkele maanden geleden hebben wij Elsa ingeschakeld voor een belangrijke stap in ons bedrijf. Van een 'gewoon' installatiebedrijf maakten wij de stap naar een installatiebedrijf met een focus op duurzame installaties. Samen met Elsa zijn wij het avontuur aangegaan en hebben we deze mooie switch gemaakt. En wat een voorrecht om dit samen met Elsa te mogen doen!
"Elsa is een echte allrounder met een bak ervaring in diverse vakgebieden. Zó fijn in een complex proces als dit!"
Dit is wat wij zoeken.
Ben je er over uit en is dit wat jullie nodig hebben? Plan dan een call in op het moment dat voor jou uitkomt en dan spreken we elkaar binnenkort.