aangenaam
heb ik diverse kwaliteiten mogen ontwikkelen, waardoor ik inmiddels een brede kijk heb op het gebied van klantbeleving en marketing. Daarnaast is leiderschap een persoonlijke passie van mij, wat je in zekere mate terug kan proeven in de manier waarop ik graag samenwerk met mijn klanten.
In de afgelopen 11 jaar als ondernemer
Mijn opa en vader zijn beide ondernemer, en als er iets is wat ik waardeer aan de manier waarop zij in al hun diepte- en hoogtepunten hebben gehandeld; is dat ze integer waren. In alle keuzes stonden medewerkers en klanten voorop. Een lijn die ik graag vasthou én waar ik anderen in wil ondersteunen om datzelfde te doen. Niet alleen omdat ik geloof dat deze manier van ondernemen voldoening geeft, maar ook omdat het werkt.
Klantbeleving Optimalisatie is voor mij een proces van het menselijke voorop zetten bij bedrijven én tegelijkertijd sturen op resultaat. Een heerlijke combinatie waar strategie, hart en data samen gaan. En een waarvan ik geloof dat als je er organisatie breed voor durft te kiezen hier écht voor te gaan; dat het een fundamenteel verschil gaat maken. In de vorm van bedrijfsresultaten, maar ook in de vorm van blijvende en (zeer) tevreden klanten én meer voldoening bij je medewerkers.
en daar help ik graag bij
Het intrigerende van de klantbeleving zit hem voor mij in dat het niet een eenmalige 'quick fix' is. Het is een blijvend proces. Een proces dat je als bedrijf uitdaagt om continu te blijven ontwikkelen en groeien.
De klantbeleving optimaliseren heeft alles te maken met je klant nóg beter leren kennen en doelgericht waarde blijven bieden
Ik geloof dat wij als bedrijven een belangrijke taak hebben; en dat is constant blijven opereren vanuit het toevoegen van waarde aan het leven van de klant. Omdat we op die manier de wereld een stukje mooier maken. En dat zit zowel in innovatie; als in hoe je in het dagelijkse omgaat met de klant. Pak je de Customer Experience aan vanuit de hoek 'hoe kunnen wij meer winst behalen' óf kijk je vanuit de bril: 'hoe kunnen wij een klant nog beter helpen?' Een fundamenteel verschil. Bij de eerste optie zal je altijd hard moeten blijven trekken aan je bedrijf, omdat je continu opzoek moet naar nieuwe klanten (optie 1). Bij de tweede teken je voor langdurend en blijvend succes met enthousiaste en loyale klanten. (optie 2).
Als er iets is waar mijn hart sneller van gaat kloppen, dan zijn dat organisaties en bedrijven die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven en een klant daarmee echt zien.
17 jaar samen
met mijn man
Mama
van twee jongens
Sinds 2012
ondernemer
Ambassadeur
bij international justice mission
Best Life
Business
de businessclub waar ik (als vrijwilliger en lid) bij aangesloten ben
"People forget what you do, people forget what you say, but they never forget how you make them feel."
— Maya Angelou
WORdS TO LIVE BY
Wil je ontdekken of en hoe ik jullie verder zou kunnen helpen? Plan via de button een call in op een moment dat voor jou uitkomt.
Duik in de wereld van klantbeleving en mijn visie hierop in mijn recente blogs.
WHERE TO NEXT?