spiegel de klantreis

Welk resultaat komt er uit een Mystery Klantervaring bij jullie bedrijf of organisatie?

Willen jullie graag een eerlijk beeld van jullie huidige klantbeleving? Wat gaat er goed? Waar lopen klanten tegen aan? Waar zitten de frustratiepunten? Waar wordt je gezien als klant? En waar in het proces voelt het alsof jullie de klant vergeten zijn? Door als 'Mystery Customer' jullie klantreis te doorlopen, krijg je inzichtelijk hoe goed jullie scoren op het gebied van klantbeleving, waar cruciale verbeterpunten liggen en waar op kort en lang termijn winst te behalen valt.

maak een belafspraak

hoe werkt het?

Wat voor soort bedrijf of organisatie je ook hebt; iedere klant doorloopt allerlei processen en ervaringen om klant te worden én klant te blijven. Hoe die processen worden doorlopen, is cruciale informatie die je helpt om de klantbeleving te optimaliseren en te groeien als bedrijf in loyale klanten, meer klanten en betere klanten.

Hier achterkomen kan je deels inzichtelijk krijgen door je klant een stem te geven in je organisatie (VoC) én door je klantreis (Customer Journey) uit te werken. Maar dan alsnog is het soms giswerk. Want klanten zijn zich simpelweg niet bewust van alle processen die ook onbewust meespelen. Of ze zijn allang weer vergeten dat ze ergens gefrustreerd over waren als je er niet op tijd bij bent om het na te vragen. Of ze vertellen je het niet eerlijk. Om welke reden dan ook.

Een Mystery Klant op 'bezoek', waarom kan dat helpen?

Daarom heb ik het aanbod 'Mystery Customer Rapport' in het leven geroepen. Misschien ben je wel bekend met de term 'Mystery Guest'. Een onbekend persoon dat langs gaat bij een restaurant om het restaurant te beoordelen. Samen met mijn man doe ik dit al jaren voor een organisatie die restaurants traint om betere ervaringen voor de gasten te waarborgen. 

Dit kan nu ook voor jullie.

Nog voor ik jullie bedrijf en organisatie goed ken, doorloop ik de klantreis van een of meerdere klantgroepen. Ik ontdek hoe ik word geholpen, of ik mij gezien voel als klant en waar cruciale sleutels liggen om loyale klanten te creëren. Dit proces kan zowel ingezet worden voor een specifieke dienst of product, als een overkoepelende ervaring van jullie bedrijf of organisatie. Afhankelijk van de behoefte bespreken we samen wat voor jullie het meeste waarde oplevert.

En mochten we daarna kiezen om samen verder te werken? Dan is deze informatie goud voor het Klantbeleving Optimalisatie proces dat volgt.

Een grote voorsprong

Mystery Customer Rapport

Na afloop ontvang je een (kort en bondig) rapport met:
  • Inzicht in de doorlopen klantreis
  • Zeer belangrijke aandachtspunten
  • Quick wins
  • Advies op aan te passen processen
  • Advies voor vervolg stappen

Dit rapport kom ik bij jullie op kantoor presenteren en doorspreken. Dat kan zowel aan het bestuur, als aan de verantwoordelijke en/of de hele organisatie.

Kosten

va. 795,-

Exclusief BTW, reiskosten en afhankelijk van de intensiteit / duur van het onderzoek. Dit wordt vooraf besproken en vastgesteld.

maak een belafspraak