Podcast

#6 Leven in vandaag

Aangenaam!

Vanuit mijn passie voor klantbeleving, neem ik je graag mee in een wereld waar groeiende resultaten en de klant voorop blijven zetten samen gaan.

Bekijk de gratis masterclass

bekijk direct

Strategie bepaald je koers

TOp categories

Klantbeleving is nauw verbonden met marketing

Een blik achter de schermen

Hoe je écht verschil maakt

Een nieuw jaar, vol nieuwe mogelijkheden. Het moment dat we nadenken over nieuwe doelen, dromen, een plan opzetten en vooruitkijken. Ik word er altijd weer enorm blij van en kan enorm genieten van het lege canvas wat nog voor ons ligt! Tegelijkertijd bekruipt mij vaak met oud en nieuw ook vaak een beetje een onheilspellend gevoel. Als ik niet uitkijk ga ik me (onbewust) druk maken over dat wat er allemaal mis kan gaan in de toekomst. Mensen die ik kwijt zou kunnen raken in dit jaar of dingen die niet uitpakken zoals ik hoop. De ‘wat als’ scenario’s komen omhoog en een gevoel van angst zou dan makkelijk de overhand kunnen nemen. Maar wat tof om dan te zien dat God ons als geen ander kent en ons handvatten geeft om te ‘leven in vandaag’; een ‘way-of-life’ waarmee we het beste tot ons recht komen.

Luister de podcast hierboven & abonneer je via Spotify (Klik op de afbeelding hierboven, zoek op ‘Called for Greatness’ of klik hier) of via de Podcast app (iTunes)🤞🏻

Mocht de podcast je aanspreken, dan zou ik het enorm waarderen wanneer je een review achter wilt laten via Itunes of hieronder deze blog. Want hey, ik ben ook maar een mens en weten dat je luistert en dat je er iets aan hebt, motiveert mij enorm! 🙂

+ show Comments

- Hide Comments

add a comment

  1. Gerda Jansen says:

    Ja, Elsa, fijn om naar je te luisteren! Heel bemoedigend!
    Ik bemoedig ook mensen met een stripverhaal over een schaap dat Hannah heet. Als je het leuk vind om haar te leren kennen, stuur dan even je e-mail adres.
    Shalom!
    Gerda

Leave a Reply to Gerda Jansen Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Als er iets is waar mijn hart sneller van gaat kloppen, dan zijn dat organisaties en bedrijven die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven en mij als klant daarmee echt zien. Integriteit wordt ook bij bedrijven steeds belangrijker. Zeg je het een en doe je het ander? Klanten prikken daar steeds sneller doorheen. 

In de afgelopen 11 jaar als ondernemer heb ik diverse kwaliteiten mogen ontwikkelen, waardoor ik inmiddels een brede kijk heb op het gebied van klantbeleving en marketing. Daarnaast is leiderschap een persoonlijke passie van mij, wat je in zekere mate zal kunnen proeven in de manier waarop ik graag samenwerk met mijn klanten. 

ondek meer

© ElsaSchaddelee 2023. All rights reserved. | Legal

@ElsaSchaddelee

Doelgericht de merk- & klantbeleving en de marketing opzetten of optimaliseren. We werken samen vanuit het hart van de organisatie en continu met de klant voor ogen.

De foto's op deze website zijn gemaakt door Studio Lin Maakt

home

Strategie & advies

uitvoering

over

cases

contact

Elsa Schaddelee

kennismaken