Podcast

#5 Klimaat en de Bijbel? met Sander van ‘t Foort van de CU

Aangenaam!

Vanuit mijn passie voor klantbeleving, neem ik je graag mee in een wereld waar groeiende resultaten en de klant voorop blijven zetten samen gaan.

Bekijk de gratis masterclass

bekijk direct

Strategie bepaald je koers

TOp categories

Klantbeleving is nauw verbonden met marketing

Een blik achter de schermen

Hoe je écht verschil maakt

Tijdens een van de vele gesprekken die ik had met Raisa (mijn business partner bij The Confetti Collective & DarlingHQ), belanden we op het onderwerp ‘klimaat & de bijbel’. Tijdens ons gesprek realiseer ik me dat ik over deze combinatie eigenlijk niet zoveel weet. Een tof onderwerp dus voor deze podcast, want ik leer graag samen met jullie, van de experts.

Sander van t Foort (ja, de eerste man als geïnterviewde voor deze podcast!) is voor de Christen Unie o.a. wethouder Duurzaamheid in de gemeente Renswoude en samen gaan we, aan de hand van vragen die ik van jullie heb ontvangen, in gesprek over het klimaat, rentmeesterschap en duurzaamheid. Daarna duiken we samen een stukje in op Sander zijn persoonlijk leven, hoe hij als student was en dat hij zich op een bepaald punt realiseerde dat zijn leven radicaal omgedraaid moest worden. Een mooi en open gesprek, waarbij we een kijkje in Sander zijn hart mogen krijgen.

Luister de podcast hierboven & abonneer je via Spotify (Klik op de afbeelding hierboven, zoek op ‘Called for Greatness’ of klik hier) of via de Podcast app (iTunes)🤞🏻

Mocht de podcast je aanspreken, dan zou ik het enorm waarderen wanneer je een review achter wilt laten via Itunes of hieronder deze blog. Want hey, ik ben ook maar een mens en weten dat je luistert en dat je er iets aan hebt, motiveert mij enorm! 🙂

+ show Comments

- Hide Comments

add a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Als er iets is waar mijn hart sneller van gaat kloppen, dan zijn dat organisaties en bedrijven die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven en mij als klant daarmee echt zien. Integriteit wordt ook bij bedrijven steeds belangrijker. Zeg je het een en doe je het ander? Klanten prikken daar steeds sneller doorheen. 

In de afgelopen 11 jaar als ondernemer heb ik diverse kwaliteiten mogen ontwikkelen, waardoor ik inmiddels een brede kijk heb op het gebied van klantbeleving en marketing. Daarnaast is leiderschap een persoonlijke passie van mij, wat je in zekere mate zal kunnen proeven in de manier waarop ik graag samenwerk met mijn klanten. 

ondek meer

© ElsaSchaddelee 2023. All rights reserved. | Legal

@ElsaSchaddelee

Doelgericht de merk- & klantbeleving en de marketing opzetten of optimaliseren. We werken samen vanuit het hart van de organisatie en continu met de klant voor ogen.

De foto's op deze website zijn gemaakt door Studio Lin Maakt

home

Strategie & advies

uitvoering

over

cases

contact

Elsa Schaddelee

kennismaken