Podcast

Hoe kan je empathie structureel een plek geven in je klantbeleving?

Aangenaam!

Vanuit mijn passie voor klantbeleving, neem ik je graag mee in een wereld waar groeiende resultaten en de klant voorop blijven zetten samen gaan.

Bekijk de gratis masterclass

bekijk direct

Strategie bepaald je koers

TOp categories

Klantbeleving is nauw verbonden met marketing

Een blik achter de schermen

Hoe je écht verschil maakt

50% van de klantbeleving gaat over hoe een klant zich voelt. Klanten, of het nou om B2B, B2C of non-profit gaat – zijn namelijk net mensen. 😉 En bij mensen gaat de ratio en de emotie hand in hand. Het een kan niet zonder het ander. En dus wil je als bedrijf of organisatie nadenken welk gevoel je wilt dat klanten bij jou hebben. Het Seven Es Framework geeft je de handvatten om dit gevoel ook consistent te waarborgen; welke medewerker, in welke rol, je klant ook te spreken krijgt.

De Optimale Klantbeleving Podcast

Klantbeleving is een enorm vakgebied waar veel over te zeggen is. Wanneer je als organisatie wilt beginnen met het introduceren van klanttevredenheid of een klantgerichte aanpak; kom je in een fantastische – maar ook complexe wereld. Klantbeleving. Zo simpel en toch ook weer complex.

Om als gids voor jullie organisatie of bedrijf te functioneren; ben ik de Optimale Klantbeleving Podcast gestart.

In deze podcast neem ik je mee in de wereld van klantbeleving. Als ik zeg klanten, dan bedoel ik: klanten, gebruikers, clienten, studenten – simpelweg zij die jullie dienen. Mijn doel is om je te inspireren met verdiepende content én praktijk voorbeelden om jullie klantbeleving te optimaliseren. Welke functie je ook hebt, als je hart voor de klant hebt ben hier op de juiste plaats. Want het neerzetten van een sterke klantbeleving doe je samen.

Mijn intentie is dat je elke aflevering weer 1 handvat hebt waarmee jullie je klantbeleving kunnen versterken. Waarom? Omdat klantbeleving dé key is naar meer klanten en blijvende klanten én het – wanneer je het goed aanpakt – betrokken medewerkers creëert.

Aflevering 1: Hoe kan je empathie structureel een plek geven in je klantbeleving?

Goed nieuws! Want de eerste aflevering staat inmiddels online. In deze aflevering leg ik je uit hoe je empathie structureel een plek kan geven in je klantbeleving. Aan de hand van het Seven Es Framework, leg ik je uit hoe je een consistente klantbeleving kunt realiseren; juist ook in organisaties waar klanten met verschillende medewerkers van het bedrijf in contact komen.

Hieronder vind je het framework en de voorbeeld case waar ik je in de podcast in mee neem.

+ show Comments

- Hide Comments

add a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Als er iets is waar mijn hart sneller van gaat kloppen, dan zijn dat organisaties en bedrijven die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven en mij als klant daarmee echt zien. Integriteit wordt ook bij bedrijven steeds belangrijker. Zeg je het een en doe je het ander? Klanten prikken daar steeds sneller doorheen. 

In de afgelopen 11 jaar als ondernemer heb ik diverse kwaliteiten mogen ontwikkelen, waardoor ik inmiddels een brede kijk heb op het gebied van klantbeleving en marketing. Daarnaast is leiderschap een persoonlijke passie van mij, wat je in zekere mate zal kunnen proeven in de manier waarop ik graag samenwerk met mijn klanten. 

ondek meer

© ElsaSchaddelee 2023. All rights reserved. | Legal

@ElsaSchaddelee

Doelgericht de merk- & klantbeleving en de marketing opzetten of optimaliseren. We werken samen vanuit het hart van de organisatie en continu met de klant voor ogen.

De foto's op deze website zijn gemaakt door Studio Lin Maakt

home

Strategie & advies

uitvoering

over

cases

contact

Elsa Schaddelee

kennismaken